2010. november 21., vasárnap

Nem minden napi pályázat!




Kedves olvasók, bloggerek!

Mint már írtam meghirdetek egy pályázatot, de nem egyedül.A másik zsűri nem más mint Eagon aki nagy örömmel fogadta a hírt hogy meghívtam erre a versenyre!Ez nem egyszerű pályázat, mert most szükséged van a kreativitásodra és egyben írás tudásodra! Nem Mi adjuk meg a címet hanem Te magad, ezen kivűl kell egy kép melyet Te rajzolsz vagy fotózol és hozzácsatolod a művedhez, de vigyázz mert pontozásra kerül az hogy hogyan illik össze, milyen a történet, a cím , és milyen az összhang. Ha novellát írsz az minimum 1 oldalas és maximum 6 oldalas lehet, ha nem annyi akkor a következő besorolásban van a helye ami nem más mint a történet, a történet csak 14 oldalas lehet, de remélem ennél nem lesz több, persze nem baj ha nem pont annyi. Tőlem kérhetsz segítséget és egyben Eagontól is. Én és Eagon fogunk dönteni nem az olvasók, persze lehet majd szavazni is. Mivel sokak iskolába járnak és sokak munkába ezért December 10.-ig bárki jelentkezhet. A beküldési határ szintén tág ami december 31. és január 10.-ére ki is hirdetnénk a győztest! A díjakról később tudhatsz meg többet, de oklevélnél több is lesz!

3 megjegyzés:

  1. Szia William!

    Jelentkeznék, kérlek írj fel.
    Qwert ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is jelentkeznék... Érdekesnem ígérkezik! :-D
    Remélem időm is lesz, hogy megírjam a pályaművet. :-)

    Üdv

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is jelentkeznék!

    Dark Angel

    VálaszTörlés