2010. december 5., vasárnap

Született tehetség!



Meglepő modon ezt a díjat is megkaptam. Fura de valahogy nem számítottam ilyesmire! Nagyon örülök neki és meg is köszönöm Biának! Nagyon kedves Tőled hogy nekem is odaadtad! Tovább adom a díjat úgy ahogy szokás, de mielőtt megtudhatnátok kinek is, előtte elmndanám pár sorba amit ezekről a díjjakról gondolok:

Mindez kedves, de szerintem ezek az úgymond "kőrdíjak" nem mutatják meg igazán hogy ez tényleg egy kitüntetés, sokmindenki kapta már meg nem egyszer ezért is nem nagyn szeretem ezeket. Elfogadni elfogadom és tovább is küldöm , mert a szándék a lényeg és ez nem számít!


Akiknek adom :

-Emi
Nagyra tartom történetét és mindenkinek ajánlom!

-Qwert
Hát igen Qwert izaglmas történetei kihagyhatatlanok, sosem fogok unatkzoni rajta az biztos!

És végül de nem utolsósorba:

-Zora
Zora mágikus története miatt, ami szintén figyelemre méltó!

És még valaki akinek örömet egyben bosszúságot is kaphatok egyaránt, Ő nem más mint akitől kaptam a díjat:

-Bia
Az ő történetét is nagyra tartom, sok rajóngója van és értem miért! Köszönöm szépen neked Bia a díjat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése